Forfatter
Tittel Matematikk 8 fra Cappelen Damm. Grunnbok
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Grunnboka har en rolig progresjon med kortfattet tekst og enkelt språk, slik at den skal passe best mulig for alle elever. Hvert delemne starter med en problemstilling for å mobilisere førkunnskaper og matematisk refleksjon hos elevene. Gjennom hele boka er det åpne diskusjonsoppgaver som legger til rette for gode matematiske dialoger i klasserommet. Her finner du rikelig med oppgaver knyttet tett mot teori og eksempler. Flere av oppgavene er differensiert i tre nivå. Her er det lagt til rette for at alle elever skal oppleve mestring, samtidig som de får muligheten til å utfordre seg selv. Boka har fire sammensatte oppgavesett knyttet til tverrfaglige tema. Oppgavesettene legger til rette for varierte arbeidsmåter og anvendelse av matematiske ferdigheter. Det er også fire nivådifferensierte oppgavesett for underveisvurdering. Disse gir elevene et godt verktøy for å vurdere egne ferdigheter.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002020nam 22003011 4500
*00131889
*008170308s2020 no jr 00nob 9
*015 $a150265344$bBokbasen AS
*019 $amu$bl$dL
*020 $a978-82-02-56026-3$binnbundet
*025 $a9788202560263
*040 $aBokbasen AS
*082 0$a510$zh$223/nor
*090 $c510$dH
*10010$aHjardar, Espen$d1969-$jNO$0(NO-TrBIB)6043017$8m
*24510$aMatematikk 8 fra Cappelen Damm$cEspen Hjardar, Jan-Erik Pedersen ; illustrasjoner: Maciej Sidorowicz$pGrunnbok
*250 $aUtgave 1, bokmål[utgave]
*260 $aOslo$bCappelen Damm$c[2020]
*300 $a332 sider$billustrasjoner$c27 cm
*520 $aGrunnboka har en rolig progresjon med kortfattet tekst og enkelt språk, slik at den skal passe best mulig for alle elever. Hvert delemne starter med en problemstilling for å mobilisere førkunnskaper og matematisk refleksjon hos elevene. Gjennom hele boka er det åpne diskusjonsoppgaver som legger til rette for gode matematiske dialoger i klasserommet. Her finner du rikelig med oppgaver knyttet tett mot teori og eksempler. Flere av oppgavene er differensiert i tre nivå. Her er det lagt til rette for at alle elever skal oppleve mestring, samtidig som de får muligheten til å utfordre seg selv. Boka har fire sammensatte oppgavesett knyttet til tverrfaglige tema. Oppgavesettene legger til rette for varierte arbeidsmåter og anvendelse av matematiske ferdigheter. Det er også fire nivådifferensierte oppgavesett for underveisvurdering. Disse gir elevene et godt verktøy for å vurdere egne ferdigheter.
*650 0$aMatematikk 8. årstrinn$1MAT0008$2Udir$9nob
*650 0$aMatematikk 8. årssteg$1MAT0008$2Udir$9nno
*650 0$a8. trinn$18$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$a8. trinn$18$2Bokbasen AS$9nno
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nno
*70010$aPedersen, Jan-Erik$d1941-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)8082851$8m
*70010$aSidorowicz, Maciej$eillustr.$jPL$0(NO-TrBIB)1585570378311$8m
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening